Η Εταιρία Cosmodata συνιστά την προσοχή σας στους όρους και τις συνθήκες εγγύησης των κατασκευαστών που επιλέγετε διότι η σωστή εξυπηρέτηση σας ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ είναι μια εξίσου σημαντική παράμετρος που πρέπει να λάβετε στα υπόψη έτσι ώστε να απολαύσετε μια πραγματικά ΚΑΛΗ και Επιτυχημένη Αγορά.
Μετανιώσατε για την Αγορά σας ? Κανένα πρόβλημα.
Εντός 14 Ημερολογιακών Ημερών Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν σας στην Αρχική του Κατάσταση, Σφραγισμένο, Χωρίς να έχει παραβιαστεί η Ταινία Ασφαλείας και να ζητήσετε την αγορά κάποιου άλλου προϊόντος της Επιθυμίας σας ή και την άμεση Επιστροφή των Χρημάτων σας. Ισχύει για όλα τα προϊόντα εκτός αυτών που η παραγγελία τους πραγματοποιήθηκε μετά από δική σας εντολή. Τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον Αγοραστή. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι μαζί με το προϊόν να επιστραφεί και το πρωτότυπο παραστατικό Αγοράς.
Διαφορετικοί Λόγοι για να επιστρέψετε ένα προϊόν.
Εργοστασιακά Προβληματικό Προϊόν κατά την Παραλαβή του ( D.O.A ).
Εφόσον ο Κατασκευαστής του προϊόντος που επιλέξατε προβλέπει την διαδικασία D.O.A μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν στην Έδρα της Cosmodata – Πτολεμαιου Κλαυδίου 8 , Κολωνός έτσι ώστε να προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες βάση των όρων που θέτει ο κατασκευαστής εκτός και αν προβλέπει διαφορετικούς όρους για άμεση αποστολή προς αυτόν όπως Next Business Day, Pickup And Return Κλπ. Εφόσον Ολοκληρωθούν οι απαραίτητες διαδικασίες και ο Κατασκευαστής κρίνει την Αντικατάσταση D.O.A τότε θα σας επιστραφεί ένα καινούργιο προϊόν με δικά μας έξοδα. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ την προσοχή σας στους όρους και τις συνθήκες εγγύησης των κατασκευαστών που επιλέγετε διότι η εξυπηρέτηση σας ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ είναι μια εξίσου σημαντική παράμετρος που πρέπει να λάβετε έτσι ώστε να απολαύσετε μια πραγματικά ΚΑΛΗ και Επιτυχημένη Αγορά. Η Εταιρία Cosmodata δεν φέρει καμία ευθύνη για τους Όρους τους Χρόνους Ανταπόκρισης επιστροφής D.O.A τους Χρόνους Επισκευής ή τις συνθήκες απαιτούνται για να πραγματοποιηθεί. Όλες οι Επισκευές ή Αντικαταστάσεις πραγματοποιούνται από Πιστοποιημένα Επισκευαστικά κέντρα που έχει επιλέξει ο Κατασκευαστής και Όχι από την Εταιρία Cosmodata. Στην Όποια όμως περίπτωση εμείς θα ασκήσουμε την μέγιστη δυνατή προσπάθεια με τον Κατασκευαστή έτσι ώστε να βοηθήσουμε στην ευκολότερη ολοκλήρωση των Διαδικασιών.
Επισκευή στο Προϊόν σας κατά την Διάρκεια την Εγγύησης.
Σε περίπτωση που προκύψει βλάβη στο προϊόν σας εντός της Χρονικής Περιόδου της Εγγύησης που προβλέπει ο κατασκευαστής του Υλικού παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να σας δώσουμε τις απαραίτητες οδηγίες μιας και οι όροι και οι συνθήκες διαφέρουν από κατασκευαστή σε κατασκευαστή. Στην όποια περίπτωση το εξειδικευμένο μας προσωπικό θα σας κατευθύνει έτσι ώστε να εξυπηρετηθείτε με τον γρηγορότερο τρόπο. Τα Έξοδα αποστολή από και προς εσάς επιβαρύνουν εσάς εκτός και αν οι όροι τις εγγύησης προβλέπουν κάποια διαφορετική συνθήκη. Συνήθως η αποστολή των προϊόντων πραγματοποιείται απευθείας στο Εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο που καλύπτει την εγγύηση του κατασκευαστή του προϊόντος σας, σε διαφορετική περίπτωση η αποστολή πραγματοποιείται στην έδρα της Cosmodata - Πτολεμαίου Κλαυδίου 8, Κολωνός έτσι ώστε να ακολουθήσουμε τις οδηγίες του Κατασκευαστή. Η Εταιρία Cosmodata δεν φέρει καμία ευθύνη για τους Όρους τους Χρόνους Ανταπόκρισης, τους Χρόνους Επισκευής ή τις συνθήκες απαιτούνται για να πραγματοποιηθεί η επισκευή και επιστροφή του προϊόντος σας. Απαραίτητη προϋπόθεση, είτε η αποστολή πραγματοποιείτε στο επισκευαστικό κέντρο του κατασκευαστή είτε στην Εδρα της Cosmodata είναι το προϊόν να συνοδεύεται από ένα αντίγραφο του παραστατικού αγοράς.
Αποστολή Διαφορετικού Προϊόντος
Σε Περίπτωση που σας αποστείλουμε διαφορετικό προϊόν από υπαιτιότητα δική μας παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας έτσι ώστε να σας δώσουμε πληροφορίες για την ταχύτερη λύση του προβλήματος. Συνοπτικά, σε Αυτή την Περίπτωση θα μας αποστείλετε το προϊόν σας στην Έδρα της Cosmodata – Πτολεμαίου Κλαυδίου 8, Κολωνός , το παραλαμβάνουμε έτσι ώστε να γίνει ο τυπικό έλεγχος ( Μέγιστος Χρόνος 24 Ώρες ) και σας επιστρέφουμε άμεσα το σωστό προϊόν. Όλα τα Έξοδα μεταφοράς προς και από εμάς επιβαρύνουν απόλυτα την Cosmodata. Σε περίπτωση που Δεν υπάρχει το προϊόν που επιθυμείτε και δεν θέλετε να το αντικαταστήσουμε με κάτι άλλο μπορούμε να προχωρήσουμε σε άμεσα στην επιστροφή των χρημάτων σας. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι μαζί με το προϊόν να επιστραφεί και το πρωτότυπο παραστατικό Αγοράς.