(0) Προϊόντα: 0.00€
> FAQ'S
  • Γιατί πρέπει να κάνω εγγραφή στο site πριν αγοράσω; Όταν εγγραφείτε στο site μας σας ζητάμε τις πληροφορίες που χρειάζονται ώστε να σας παραδώσουμε τα προϊόντα που παραγγείλατε και να μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας για όποιο θέμα αφορά την παραγγελία σας. Η εγγραφή στο site χρειάζεται να γίνει μία φορά και με αυτόν τον τρόπο δεν χρειάζεται να δίνεται τα απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας κάθε φορά που επιθυμείται να πραγματοποιήσετε μία αγορά.

  • Πως κάνω εγγραφή στο site; Μπορείτε να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο site μας κάνοντας click στο “Εγγραφή Μέλους” που βρίσκεται στο πάνω μέρος της σελίδας. Τα πεδία που είναι σημειωμένα με έντονα γράμματα είναι υποχρεωτικά να συμπληρωθούν. Σας παρακαλούμε να εισάγετε έναν έγκυρο αριθμό τηλεφώνου ώστε να μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας σε ότι αφορά μία παραγγελία σας. Στο πεδίο Captcha συμπληρώστε τα γράμματα που βλέπετε στην εικόνα, και όταν έχετε ολοκληρώσει την εισαγωγή των προσωπικών σας στοιχείων κάντε click στο “Εγγραφή Μέλους”.

  • Τι κάνω αν ξεχάσω τον κωδικό μου; Σε περίπτωση που ξεχάσατε τον κωδικό σας κάντε click στο ”Είσοδος Μέλους” και έπειτα κάντε click στο “Ξεχάσατε τον κωδικό σας;”. Εισάγετε το email σας καθώς και τα γράμματα που φαίνονται στην εικόνα (Captcha) στα αντίστοιχα πεδία και κάντε click στο “Αποστολή Συνθηματικού”. Ο νέος σας κωδικός θα αποσταλεί στo email σας. Αυτός ο κωδικός που θα σας αποσταλεί δημιουργείται αυτόματα από το σύστημα. Χρησιμοποιήστε αυτόν τον κωδικό για να μπείτε στην σελίδα διαχείρησης του λογαριασμού σας από όπου μπορείται να αλλάξετε αυτόν τον κωδικό.

  • Πως μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του λογαριασμού μου; Για να τροποποιήσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας αρχικά θα πρέπει να κάνετε login κάνοντας click στο ”Είσοδος Μέλους”. Στα δεξιά της σελίδας θα δείτε ένα menu με τίτλο ‘Ο Λογαριασμός Μου’. Από εκεί επιλέξτε το ‘Ενημέρωση Προσωπικών Στοιχείων’. Θα μεταφερθείτε σε μία φόρμα η οποία σας επιτρέπει να αλλάξετε ή να συμπληρώσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας. Όταν ολοκληρώσετε την εισαγωγή των στοιχείων σας, κάνετε click στο ‘Ενημέρωση’ για να αποθηκευτούν οι αλλαγές.

  • Πώς μπορώ να βρω και να αγοράσω ένα προϊόν που ψάχνω; Μπορείτε να βρείτε και να αγοράσετε οποιοδήποτε προιόν είτε μέσω του κουμπιού αναζήτησης, είτε πηγαίνοντας στις αντίστοιχες κατηγορίες που ανήκει το προϊόν που αναζητάτε. Όταν βρείτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει μπορείτε να το αγοράσετε κάνοντας click στο εικονίδιο “Στο καλάθι”. Όταν έχετε ολοκληρώσει τις αγορές σας μέσω του site μας, κάντε click στο καλάθι αγορών σας και στην σελίδα στην οποία θα πλοηγηθείται κάντε click στο κουμπί “Εκτέλεση παραγγελίας”.

  • Πως μπορώ να πλοηγηθώ μέσα στο site σας; Για να πλοηγειθήτε στα menu του site, επιλέξτε την κατηγορία που σας ενδιαφέρει από το κεντρικό menu των προϊόντων κάνοντας click σε αυτό. Στα αριστερά της σελίδας θα δείτε την κατηγορία που επιλέξατε καθώς και τις υποκατηγορίες που πιθανόν εμπεριέχονται σε αυτή.
 
  • Πως λειτουργεί το menu της αναζήτησης σε μία κατηγορία προϊόντος; Σε κάθε κατηγορία προϊόντος έχετε την δυνατότητα να πραγματοποιήσετε μια σύνθετη αναζήτηση σύμφωνα με την τον κατασκευαστή του προϊόντος, το εύρος τιμών, καθώς και άλλων χαρακτηριστικών που αντιστοιχούν στην κάθε κατηγορία. Κάνοντας click στους κατασκευαστές, στο εύρος τιμών και στις τιμές των χαρακτηριστικών που σας ενδιαφέρουν και πατώντας το κουμπί “Εφαρμογή Φίλτρου” θα δείτε την λίστα των προϊόντων που ταιριάζει στα χαρακτηριστικά που επιλέξατε.
 
  • Τι να κάνω εάν δεν μπορώ να βρω ένα προϊόν που ψάχνω; Σε περίπτωση που δεν μπορέσατε να βρείτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει μέσω της αναζήτησης προϊόντος ή των κατηγοριών του site μπορείτε να επικοινωνήσετε με έναν από τους πωλητές μας στο τηλέφωνο 211.10.38.000 για να σας εξυπηρετήσει ώστε να βρείτε και να αγοράσετε το προϊόν που αναζητάτε.

  • Πως μπορώ να μάθω σε πιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου; Μπορείτε να παρακολουθήσετε κάνοντας click στο κάτω μέρος της σελίδας στο Παρακολουθήστε την παραγγελία σας.
 
  • Πως μπορώ να ακυρώσω  την παραγγελία μου; Μπορείτε να ακυρώσετε μία παραγγελία που έχετε υποβάλει μέσω του site κάνοντας click στο κάτω μέρος της σελίδας στο Ακύρωση και επιστροφή χρημάτων.
#Μην τις χάσεις!